søndag 2. september 2012

Lettjente penger på nett

Jeg har tidligere beskrevet hvordan du kan bli rik med kredittkortblogg. Det er to annonsører som betaler så godt at det slår det meste av andre annonser. Banknorwegian og 365 Direkte.

Du får betalt uten at dine besøkende trenger kjøpe noe eller betale noe. Banknorwegian betaler 850 kr for hver lånesøknad. Dersom dine besøkende klikker på annonsen om forbrukslån eller refinansering og fullfører søknadsprosessen får du betalt 850 kr. Søknadsprosessen genererer bare et helt uforpliktende tilbud. Den som søker trenger ikke si ja til tilbudet. Det koster ingenting. Søkeren trenger ikke være spesielt interresert i å låne penger. Leveres en søknad bare for å se hva slags tilbud en får så får du likevel betalt 850 kr.

365 Direkte. er et kredittkort som er gratis å ha og gir 3,65 % cashback på b.l.a. bensin.
De betaler 800 kr for hvert kort som blir utstedt. Det koster ingenting å levere en søknad. Det er ikke noe etableringsgebyr og kunden trenger ikke bruke kortet. Du får betalt 800 kr uansett. Kortet er velkjent og gir en høy prosent på cashback. Det er et kort det bør være lett å markedsføre.

Dette er eksempler på at du kan tjene gode penger uten at dine besøkende trenger å betale eller kjøpe noe.

Min erfaring er at i gjennomsnitt så må jeg ha 7,6 klikk på annonsen fra Banknorwegian for at en person skal fullføre søknadsprosessen. Med 365 Direkte trenger jeg 6,3 klikk for å få en registrering.

Dette gir inntekter på langt over 100 kr pr klikk.
Du må selge bøker for 17000 kr fra Bokkilden for å tjene 850 kr eller 16000 kr for å tjene 800 kr
Det oppnår du ikke med 7,6 klikk eller 6,2.
Jeg har tjent 20,8o kr på Bokkilden. Det er ett salg og 8 klikk. Det gir en inntekt på 2,60 kr pr klikk.
Jeg må ha en klikkrate som r 40-50 ganger så høy hvis inntektene fra Bokkilden skal kunne konkurrere med Banknorwegian og 365 Direkte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar