fredag 14. september 2012

Hvordan tjene penger på å jobbe hjemmefra!

 I denne artikkelen vil  jeg ta for meg hvordan du kan tjene ekstra penger ved å jobbe hjemmefra, samt de 3 beste online jobber for studenter.
Alle med Internett-tilkobling og en datamaskin kan tjene penger online på fritiden, og uten å forsømme sine studier
1. Markedsføre affiliate-programmer
Denne typen jobben tar litt tid å komme i gang, det er definitivt ikke til å bli rik fort med ordningen.
Men det tillater deg å arbeide i fritiden, og er en fin måte å tjene penger på ved siden av studiene.
Det er hardt arbeid og en lang vei å gå, men den virksomheten du bygge i fritiden kan ende opp med å betale for studiene og selv bygge deg opp en solid passiv inntekt etter endte studier.
2. Artikkel forfatter
Vil en måte å tjene penger raskere, blir en artikkel forfatter. Du kan gjøre mellom 25 og 100 kroner per artikkel, og du kan jo skrive så mange du vil.
Denne type jobb er en enkel måte å tjene ekstra inntekt til å bruke til å betale for studiene eller litt ekstra lommepenger.
Dette er en online jobb og er perfekt for studenter eller hvis du bare ønsker litt ekstra penger.
En artikkel på rundt 400 ord skriver du relativt fort og, det går raskere etter hvert som du blir vant til å skrive.
Det er mange som trenger noen til å skrive artikkler, og når du har funnet noen å skrive for vil du ha nok av arbeid for å holde deg opptatt og tjene noen ekstra penger.
3. Webdesigner
Har du noen spesielle dataferdigheter? Du kan finne jobber som freelance webdesigner for folk som betaler godt for en slik jobb.
Dette er jo lettjente penger og du trenger jo bare å bruke ferdigheter du allerede innehar.
Jobber som freelancer har sine fordeler også, du kan arbeide i fritiden og på denne måten går det jo ikke ut over skolearbeidet.
Så lenge du har en datamaskin og en Internett-tilkobling vil du kunne gjøre litt ekstra penger å hjelpe andre utforme sine nettsider.
I denne artikkelen har vi sett på hvordan du kan tjene ekstra penger hjemmefra eller ved siden av studiene, og de 3 beste jobbmuligheter på nett for studenter.
Arbeid som en affiliate markedsfører, en artikkel forfatter eller freelance webdesigner kan hjelpe deg med å tjene litt ekstra penger,
Affiliate markedsføring kan gjøre enda bedre enn det, og kan hjelpe deg med å opprette en Internett-bedrift du trives med og til og med betaler for mye mer enn bare dine månedlige utgifter.
Men om du trenger penger umiddelbart, er artikkelforfatter eller freelance webdesigner ikke til å kimse av.
Pass bare på å ikke ta på deg for mye arbeid.

Om forfatteren

Mitt navn er Harald Kongshaug. Jeg kommer fra Averøy på Nordmøre, men bor nå på Rosenhof i Oslo. Jeg har mesteparten av livet jobbet som fisker og sjømann. Men etter som årene gikk ble jeg plaget med nakke og skuldre, og veldig mye sykemeldt. Jeg bestemte meg for å gå i land for godt. Jeg jobber nå med markedsføring på internett. Jeg er veldig glad i å; være ute i naturen og benytter hver annledning jeg har til å komme meg ut i marka. En av mine store interesser er data.
Kilde: bloggen min
Les gjerne mer om meg å hjemmesida mi


Artikkel Nettverk: WebArtikler.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar